25 Mayıs 2017 Perşembe

e - FATURA UYGULAMASI MEVZUATI HAKKINDA SIKÇA SORULAN SORULAR - 1

1- e-Fatura üzerinde merkez- Şube ayrımı nasıl gösterilebilir?

Düzenlenen faturada merkez/şube ayrımının yapılabilmesi mümkün olup, portal kullanıcıları için manuel giriş yapılması gerekiyorsa fatura alıcısı veya göndericisi kısmının ad-soyad/ünvan bölümüne merkez ya da şube olduğu bilgisi girilebilecek ve ilgili şube veya merkezin adres bilgileri eklenebilecektir.
Ancak fatura düzenlenirken portal kullanıcısı olduğu halde manuel giriş yapmayıp yükleme modulü kullanılıyorsa veya kullanıcı tarafından entegrasyon veya özel entegrasyon yöntemlerinden biri seçilmişse merkez/şube ayrımının gösterilebileceği alan "UBL- TR Ortak Elemanlar" Teknik Klavuzunda belirtilmiş olup, buna göre Klavuzun 2.2.20 Party bölümünde açıklandığı gibi "AgentParty" alanına ilgili şubenin bilgileri girilebilecektir.

Kaynak: http://efatura.gov.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e - FATURA UYGULAMASI MEVZUATI HAKKINDA SIKÇA SORULAN SORULAR - 13

Dahilde işleme izin belgesi kapsamında düzenlediğim efaturalar, fatura üzerinde ait olduğu DİİB numarası bulunmadığı gerekçesiyle GTB y...